Semafor zbytečně zastavuje cyklisty
Semafor zastavuje auta aby neblokovaly tramvaje ve Vyšehradském tunelu. Semafor zbytečně zastavuje cyklisty v cyklopruhu. Bylo by vhodné doplnit stále zelený cyklosemafor.
This section lists issues - problems on the street network and related matters.
Issues always relate to some geographical location, whether very local or perhaps city-wide.
You can create a new issue using the button on the right.
Listed issues, most recent first, limited to the area of Praha 4 a jihovýchod:
Created by Martinson // 0 threads
Semafor zastavuje auta aby neblokovaly tramvaje ve Vyšehradském tunelu. Semafor zbytečně zastavuje cyklisty v cyklopruhu. Bylo by vhodné doplnit stále zelený cyklosemafor.
Created by Martinson // 1 thread
Špatně zvolená dlažba, nepříjemné i na horském kole
Created by Jenda // 1 thread
Krčská by se dala používat jako alternativa k rušné ulici Na Strži, zejména teď když je kvůli stavbě metra D Na Strži různě přerušována a omezována. Bohužel obsahuje krátké jednosměrné úseky, které tomuto brání:
- směrem z centra je nově zjednosměrněn kousíček u vyústění z „náměstíčka“ do Antala Staška
- směrem do centra je jednosměrný kousek u Pacovské. Zejména tohle mi přijde úplně zbytečné a naschvál (nejspíš se někdo snažil zabránit automobilovému tranzitu a omylem tam dal jednosměrku i pro cyklisty), ten úsek je velmi široký, dokonce širší než navazující obousměrná část a žádné jiné problémy tam nejsou.
Created by Neo Moucha // 1 thread
Uzavřený úsek, nutné použít cyklopruhy v provozu.
Created by Anna SP // 1 thread
Cyklotrasa A41 odbočuje z ulice Na Pankráci na chodník směrem k lávce - Nuselský most, avšak tato odbočka není na silnici (ulice Na Pankráci) značena a může být snadno přehlédnuta. (Cykloznačení pak na chodníku už je). Pokud cyklista nestihne včas na chodník najet, později již nemá šanci, neboť je chodník ohraničen zábradlím (já ho už dvakrát přelézala, abych se na A41 mohla ze silnice později napojit).
Created by Jarmii // 1 thread
Vyznačený úsek je rozbitá cesta - záplaty, díry, kamení.
Kdyby se tady mohl vytvořit alespoň jeden celistvý pruh.
Created by Pavel Bláha official // 4 threads
Trasa P15 je značená pouze v některých úsecích. Do mapy jsem označil dva neznačené, ale celkově jich je špatně mnohem více. Nutné řádné doplnění značek po celé trase. Okruh se nachází v okolí Hostivaře. Nevím, kdo má tuto trasu na starosti. Na FB Městemnakole na mou zprávu nikdo nereagoval. O víkendu ještě prověřím jeden další úsek jestli je značený v oblasti Petrovic.
Created by Jenda // 0 threads
Značka Silnice pro motorová vozidla je umístěna hned na začátku nájezdu (ještě v zatáčce, kde stejně její výhody nikdo nevyužije). Bylo by super posunout ji až za odbočku k benzínce/McDonaldu, aby se na uvedené dalo třeba taky dojet na kole.
Created by Jenda // 0 threads
Dnes v 18:30 přenosná značka "Průjezd zakázán". IMHO je tam kvůli tomu, že o kus vedle probíhají stavební práce na silnici (podle cedulek zcela neprůjezdné) a nechtějí, aby to auta objížděla před obytnou čtvrt. Cyklistů se to ale netýká → měla by tam být dodatková tabulka "mimo jízdní kola".
Created by Jenda // 1 thread
Kolem výkopu je imho zbytečně ohrazen celý pruh, i když by se jinak na kole dalo normálně projet. Takže se cyklista musí zařadit do kolony, i když by mohl dál jet pravým pruhem.
(nemyslím, že stojí za to takhle přechodný detail řešit jako konkrétní problém, spíš chci ukázat že by často stačilo na cyklisty trochu myslet, ale nevím moc co s tím)
Created by Martinson // 3 threads
U stánku Cyklovna jsou umístěny dva zpomalovací prahy za sebou. Kombinace dvou různě vysokých prahů takto blízko sebe je nebezpečná pro děti a nezkušené jezdce.
Pokud to mělo zpomalit rychlé jezdce, tak je to stejně nefunkční. Pro rychlé jezdce na mtb vůbec nefunguje, gravel bike mírně omezuje. Jedině na silničním kole už to nejde přeskočit.
Viděl jsem zde několikrát nepříjemné kolizní situace. Navrhuji zpomalovací prahy odstranit, nebo ponechat pouze nízký.
Nechápu obecně používání automobilových zpomalovacích prahů na cyklostezkách. Rychlé jezdce neomezují, pomalé a nezkušené ohrožují.
Created by Jenda // 0 threads
Bylo by super (pro cyklistu - předjíždí mě s malým odstupem, i pro ostatní - nebudu jim překážet), kdybych mohl jet jak je naznačeno zelenou čarou (v připojovacím pruhu bývá většinou prázdno, takže to lze provést) a nemusel jsem tak jet celkem asi 200 metrů druhým pruhem. A ještě lepší by bylo udělat podobně i jižní část toho přípoje (abych se nemusel řadit s předstihem do druhého pruhu), ale to chci už asi moc :)
Pod Barrandovským mostem vznikl cyklopruh na Modřanské směrem do centra, na který by se dalo velmi hezky najet přímo z cyklostezky na Barrandovském mostě, ovšem obrubník zůstal nesnížený. Najíždění na cyklopruh z nedalekého přechodu působí na řidiče aut spíš zmatečně.
Created by Ana // 1 thread
Moc si vážím vyznačeného pruhu, ovšem zůstaly v něm kanály s podélnými otvory. Bylo by fajn, kdyby šly vyměnit/otočit za nějaké pro cyklisty přívětivější.
Created by Ana // 0 threads
Moc si vážím vyznačeného pruhu, ovšem zůstaly v něm kanály s podélnými otvory. Bylo by fajn, kdyby šly vyměnit/otočit za nějaké pro cyklisty přívětivější.
Created by trada // 1 thread
Po rekonstrukci železničního mostu ve Vršovicích (Vršovická-Otakarova) nebylo provedeno obnovení značení na vozovce.
Je možné, že se s obnovou počítá, jen nevím kdy. A nevím kde to zjistit.
Created by muhl // 1 thread
Pokud jste si vědomi dalších nedostatků této realizace, doplňte je prosím pod tento příspěvek.
Created by Jenda // 2 threads
Když jedu ze Sdružení do BB Centra na Brumlovce (a nechci to objíždět ulicí Budějovická, kde je to přes 6 semaforů navíc) po magistrále (tedy přesněji takovou uličkou oddělenou betonovými bloky), tak je v pravém pruhu spousta různých šrafování, nalevo zídka, a kdybych jel legálně v pruhu, tak mě vůbec nelze předjet. Když jedu nelegálně přes ta šrafování, tak je to v pohodě. Jak se tyhle věci dají legalizovat? Tohle už je asi 3. můj podnět o tom, že by mě šlo někde v pohodě předjet, kdybych mohl jet přes V 13 (Šikmé rovnoběžné čáry - je to ono, ne?), a s povinným bočním odstupem od 1.1. to bude ještě akutnější.
Created by Zbynek // 0 threads
Na jaře 2021 byla vyznačena pěší zóna s povoleným vjezdem cyklistů u školy a v podchodu u zastávky Modřanská škola. Pro vjezd do ulice Mezi Vodami chybí srazit obrubu a posunout lampu o cca dva metry.
Created by Zbynek // 0 threads
Na jaře 2021 byla vyznačena pěší zóna s povoleným vjezdem cyklistů u školy a v podchodu u zastávky Modřanská škola. Pro vjezd do ulice Mezi Vodami chybí srazit obrubu a posunout lampu o cca dva metry.
Created by Zbynek // 0 threads
Na jaře 2021 byla vyznačena pěší zóna s povoleným vjezdem cyklistů u školy a v podchodu u zastávky Modřanská škola. Pro vjezd do ulice Mezi Vodami chybí srazit obrubu a posunout lampu o cca dva metry.
Created by Ondra K // 1 thread
Nový cyklopruh na Modřanské končí před křížením s tramvajovým pásem v místě, kde se zároveň zužuje pruh pro auta. V situaci, kdy do tohoto místa přijede cyklista souběžně např. s autobusem, je cyklista v podstatě vytlačen mimo vozovku. Řešením by bylo vybudovat zde propojení se souběžnou cyklostezkou (nahradilo by také nedaleké improvizované odbočení po okraji tramvajových kolejí).
Created by MartinŠ // 1 thread
Pokud se chce člověk dostat podél Vídeňské mimo hustý provoz z Kunratic směrem na nemocnici Krč / Lhota / Kunratický les, dostává se do jednosměrkové pasti, která zde byla vytvořena, aby automobilová doprava neobjížděla Vídeňskou (při zácpách).
Jak v ulici Za Valem, tak Pod Haltýřem je místa na průjezd lidí na kole dost. Dokonce by se sem i vešel obousměrný automobilový provoz. Proto by bylo ideální v obou zřízení cykloobousměrky, a to pouhým dodáním dodatkové tabulky. S intenzitami provozu ani s prostorovými nároky zde není problém. Jde o zónu 20, projíždí tudy pouze rezidenti.
Created by muhl // 0 threads
Poměrně příjemný cyklokoridor na Praze 4 tvořený ulicemi - V Zápolí-Vyskočilova-Olbrachtova-Jeremenkova má své problematické místo v úseku stoupání ulicí Vyskočilova směrem na Budějovickou spočívající v tom, že se tam v nejprudším úseku stoupání nachází připojovací pruh na silnici pro motorová vozidla (5. května). V nejhorším případě se vám tam tak na kole může přihodit, že vás netrpělivé auto předjede vybočením doleva, a následně vám hodí myšku směrem doprava, aby se dostalo do onoho připojovacího pruhu.
Bylo by proto vhodné při nejbližší příležitosti nahradit nedostačující piktokoridor, co se tam nachází z dob minulých, ochranným cyklopruhem, který by mnou popsanou situaci řešil ve smyslu § 21 odst. 5 zákona o silničním provozu: ...musí odbočující řidič dát přednost vozidlům ve vyhrazeném jízdním pruhu a cyklistům v jízdním pruhu pro cyklisty.
Created by Jenda // 1 thread
Hned po křižovatce jsou vpravo čáry, na které nesmím legálně najet. Přitom kdybych mohl jet po nich, tak by mě v tomto úseku šlo bez problému předjet - a nemusela by za mnou jet kolona. Je to do kopečka a navíc po delším stoupání, takže nedokážu jet rozumně rychle a kolona pojede za mnou desítkou.
This map shows all issues, whether points, routes, or areas:
The most popular issues, based on the number of votes:
Výrazná překážka při cestě z Vršovic k Vltavě.
Created by Vratislav // 0 threads
Předsunutá stání pro cyklisty (V19) na severním rameni křižovatky umožní řazení cyklistů přijíždějících z náplavky a odbočujících do Svobodovy komfortně volnějším pravým pruhem až do předsunutého stání. Ke zřízení stačí upravit signální plán křižovatky.
Created by Martin Cizek // 1 thread
Cyklostezka je přerušena benzínovou pumpou. Dle sčítačů byl počet průjezdů v sezóně 2012 (duben - listopad) na stezce průměrně 2039 uživatelů jízdních kol denně (hodnoty obvyklé pro pěkné dny v sezoně jsou asi o 80% vyšší). Intenzity cyklistů v sezóně překračují intenzity IAD asi třikrát. Řešení musí být přímé a souvislé a to tak, aby vozidla vjíždějící mimo komunikaci (k čerpací stanici) dávala přednost cyklistům jedoucím v přidruženém prostoru hlavní komunikace.
Created by Petr Dlouhý // 1 thread
Cyklostezka A22 je jednou z nejkvalitnějších páteřních tras v Praze a je díky tomu také náležitě využívána. Zasloužila by si tedy zvláštní zacházení a maximalizaci komfortu cyklistů.
Jedním z možných vylepšeních je mimoúrovňové křížení Vrbovy podél sjezdu z Jižní spojky. Takové propojení by odstranilo nesignalizovaný přejezd a zvýšilo tak bezpečnost a pohodlí cyklistů.
Bylo by potřeba buď snížit počet pruhů na sjezdu, nebo přilepit k mostu přes Vrbovu další lávku na konzolách. Další problém může být kopec, který se musí na most vystoupat. Při dobrém vyspádování západního sjezdu to ale nemusí znamenat téměř žádný ztracený spád.
Tento podnět je myšlen jako dlouhodobý návrh.
Created by Kratax // 2 threads
Aktuální nulové řešení napojení velmi frekventované cyklostezky ve směru na Zbraslav / Modřany, složitá křižovatka ve směru z Modřan a Dolních Břežan, leckdy téměř nemožné pro cyklisty se bezpečně dostat na most. Po mostě jsou obousměrně chodníky pro pěší. Většina cyklistů končí tím, že najíždí na chodník a pokračuje až na konec mostu po chodníku, což není samozřejmě ideální.
Z cyklostezky od Kateřinek (dříve ÚJ-BR) se zda na trasu A22 nedá dostat jinak než po schodech, eskalátorech (nahoru přes všechny autobusové zastávky), nebo nelegálně, překřížením Chilské a rondelem. Objíždí se také od křižovatky s P+R přes Chilskou a po vyjeté cestě do Starochodovské.
Created by Martin Cizek // 1 thread
Zřízení cyklopruhů na Podolském nábřeží paralelně k cyklotrase A2. Řešení pro rychlé cyklisty, již dnes praktikované (např. při velké zahuštěnosti provozu na cyklotrase A2). Pravé pruhy často využívané pro podélné parkování automobilů, dokreslit cyklopruhy a legalizovat parkování. TSK má vypracovanou studii pro celý úsek od Vyšehradského tunelu po Braník. Vyžaduje vstřícnost MČ.
Created by Vratislav // 1 thread
Mezi Jižním Městem a Petrovicemi zcela chybí chodník, je zde pěšími i cyklisty hojně frekventovaná pěšina. Bylo by velmi vhodné upravit na smíšenou cyklostezku a doplnit křížení na ul. Exnárovu.
Created by Vlastimil Zíma // 1 thread
V ulici u Michelského mlýna se přes zimu objevila jednosměrka směrem na jih. Není tam žádné značení kudy by se úsek měl objet a cyklista je naveden do jednosměrky.
Značení je navíc zcela nesmyslné, protože pod jednosměrkou je zároveň obytná zóna.
Created by David // 1 thread
Cyklotrasa je z ulice Pod Tratí vedena přes nájezd (který není zrovna v nejlepší kondici) po chodníku. Po chodníku je vedena i ulicí Strakonickou, kterou překonává pomocí dvou přechodů pro chodce, až k lávce železničního mostu, po které překonává Vltavu. Vše bez povolení vjezdu cyklistů. Délka trasy je 500 m.
Cyklista vedoucí kolo urazí tuto vzdálenost (pokud neuvažujeme čekání na přechodech, závěrečné schody jsou počítány vždy jako + 1 min.) nejdříve za 13 minut. Cyklista jedoucí rychlostí 20 km/hod trasu překoná nejdříve za 4 minuty. Rozumnou rychlostí cca. 10 km/hod (je zde minimální počet pěších) trasu překonáte nejdříve za 7 minut. Legalizace stezky tak, aby při dodržování zákona nebyla zbytečným zdržením ale vhodnou spojnicí břehů Vltavy, by vyžadovala:
1) povolit vjezd cyklistů na dotčené chodníky a lávku mostu
2) upravit přechody pro chodce na smíšené pro chodce a cyklisty (za úvahu zde stojí vzhledem k šíři komunikace a bezohlednosti řidičů k chodců již při současném stavu i změna na přechody řízené světelnou signalizací)
3) opravit nájezd z ulice Pod Tratí na chodník
4) vhodné by bylo legalizovat i úsek chodníku k ulici U železničního mostu, kde je trasa A13 vedena v opačném směru (opět bez povolení vjezdu cyklistů).
Created by Sýc // 1 thread
Cyklosemafor na křižovatce Sulická x V Podzámčí x Před Nádražím na rozdíl od jiných cyklosemaforů (nejbližší třeba přes Vídeňskou) nemá jeden program. Jsou tam vedle sebe přechody pro chodce a pro cyklisty. Obě části mají oddělená tlačítka, ale program je nerozlišuje. Běžně zelená pro chodce padá na jednu polovinu - směr od V Podzámčí - a teprve cca o sekundu později zelená pro druhou polovinu vozovky - pro směr ze Sulické a pro cyklisty. Na první pohled to vypadá jako jen "2 kroky SSZ" k zelené. Problém je ale v tom, že občas (odhaduji 10% případů) se semafor rozhodne a nechá zelenou pro auta ze směr Sulická dalších minimálně 5 sekund. V tomto režimu svítí na protilehlé straně zelená pro chodce a hned vedle červená pro cyklisty, uprostřed červená pro chodce. A auta mají stále zelenou a projíždějí. To je strašlivě nebezpečná a zavádějící situace. Běžnému člověku nedojde, že to není tím, že zmáčkl druhé tlačítko chodec/cyklista a že musí sledovat červenou uprostřed a ne zelenou naproti. Zvláště matoucí je to pro cyklisty, kteří to nemají dělené a považují to jen za nerozsvícení zelené cyklosemaforu, když hned vedle svítí zelená pro chodce...
Viděl jsem tam už mnoho krizových situací (naštěstí bez zranění), kdy hlavně cyklisté vyrazili přímo před jedoucí auto. A v hádce s řidičem nechápali, že auto opravdu mělo zelenou a oni opravdu ne. Stejný problém jsem viděl i pro chodce i když ne tak často (lidí tam ostatně chodí méně než cyklistů).
Jel jsem tam za tu dobu, co tam je cyklosemafor, alespoň 750 (!!) a tedy opravdu vím, na co si dát pozor. Ale i mne stačila odpoledne chvilka nepozornosti (vyrazil naproti cyklista na "poloviční zelenou") a nechal jsem se strhnout k jízdě.
Policie a Odbor Dopravy MHMP strávil čas nad sepsáním rozsáhlého elaborátu (na vyžádání dodám), proč je to takhle "správně" a že se má každý naučit semafor. Vůbec nepřipustili úvahu o tom, že poloviční zelená nemá žádný dopravní význam a nic neurychluje. Naopak to zcela absurdně zastaví auta V Podzámčí.
Created by Martin Cizek // 1 thread
Chystá se stavba parkovacího domu P+R Opatov podél ulice Chilská mezi stávajícím parkovištěm P+R a ulicí Opatovská.
Dnes je tu vyznačená cykotrasa ÚJ-BR. Záměr s cyklotrasou nepočítá, tedy ne v tomto dokumentu. Pokud se neuvažuje o jiném trasování, je třeba včas upozornit na existující cyklotrasu a vyřešit navazující úseky.
Záměr je ke stažení na: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA959
Při začátku cyklostezky je zbytečný zákaz vjezdu kol na Sekaninovu. (platí mimochodem jen jeden blok, po Svatoplukovu).
Created by Jenda // 1 thread
Na magistrále na Nuseláku a v okolí ve směru dolu a od Bulhara po Muzeum ve směru nahoru byl pravý pruh vyhrazen pro autobusy (nikoli pro autobusy a kola, jako je to skoro všude jinde). To se očekává, že se cyklista zařadí do prostředního pruhu a pojede jím?
Samozřejmě je to dočasná značení, takže se za týden můžeme tvářit, že je to vyřešeno, já bych ale rád, aby se nad tím odpovědní zamysleli, až budou dělat podobnou akci příště.
Created by Martin Cizek // 2 threads
Legalizovat průjezd podchodem mezi ulicemi Baarova a Hanusova (spojka Michle - Pankrác). Stávající chodníky dostatečně široké mimo rampy na západní straně.
Created by Ootmarsum // 1 thread
Při cestě od Gymnázia Na Vítězné pláni, resp. z Nuslí, k cyklotrase A41 přes Nuselský most je ve vyznačeném úseku jednosměrka, která cyklisty nutí buď přesunout se na chodník, nebo absolvovat dlouhou objížďku.
- 2019 legalizovaný chodník, ale zůstává vysoká obruba na vjezdu.
- 11/2020 patrně stále ještě vysoká obruba na vjezdu.
Created by Vratislav // 0 threads
Na druhém schodišti za mostem přes železniční trať lišty jsou. Jedná se o jediný bezmotorový přístup do oblasti garáží Kačerov.
Created by Vratislav // 1 thread
Edit Admin 3/2019: Podnět je duplicitní, nová verze byla poslána na zmente.to ( https://www.cyklistesobe.cz/issues/1574-legalizace-prechodu-a22-u-kunratickeho-lesa ). Tento podnět se upozaďuje.
Křížení cyklotrasy A22 s ulicí U Kunratického lesa je řešeno bez přejezdu pro cyklisty. Viz také http://prahounakole.cz/2014/08/audit-paterni-trasy/ .
Created by vlákno // 3 threads
Na Budějovické (trasa A41) za Vokáčovou musí jet cyklista v hlavním proudu, aniž by byl jakkoliv chráněn, není tam ani piktokoridor. Dnes jsem si to znovu uvědomil, když mě tam jeden ***** míjel asi v 50+ km/h s odstupem cca 5 cm.
Navíc na celé A41 z Budějovické ulicí Na Pankráci až k nájezdu na Nuselský most nejsou nikde předsunuté prostory pro cyklisty (V19). Nejen magistrála by potřebovala na Praze 4 humanizovat. Tristní je, že tam byla v roce 2011 rekonstrukce...
Created by Ootmarsum // 1 thread
Ve vyznačeném horním úseku ulice Boleslavova již několik měsíců funguje jednosměrka, která má snad své opodstatnění pro auta, ale už ne pro kola. Na to, aby se zde kola a auta vyhnula, je silnice široká dostatečně, dříve se tu, třebaže těsně, vyhnula i protijedoucí auta. Jednosměrka způsobuje poněkud absurdní situaci, že kdokoliv by se chtěl dostat z jednoho konce tohoto ca. 300metrového úseku na druhý (tj. od křížení Boleslavovy se Ctiborovou ke křižovatce Boleslavovy s Čiklovou) a nechtěl porušovat pravidla ani sesedat, musel by udělat objížďku ca. 1,5 km.
Created by Tomáš Johanovský // 1 thread
Chtěl bych navrhnout zlepšení podmínek pro cyklisty před úřadem Městské části Praha 4 u metra Budějovická. V současné době jsou před úřadem pouze nevhodné "lavičkostojany". K nim není možné kolo nijak zamknout a horská kola do nich kvůli širším pneumatikám není možné ani opřít. Jak se můžete sami přesvědčit, nikdo je pro odkládání kol nepoužívá, kola jsou bez ladu a skladu umísťována k zábradlím a jiným objektům.
Bylo by možné umístit před úřad několik stojanů na kola typu podkova? Velice by to usnadnilo návštěvu úřadu všem občanům používajícím při cestách po Praze jízdní kolo.
Created by Vratislav // 0 threads
Zřízení bezmotorové cesty jižně od ul. Hvězdova a Sdružení (až k ZŠ). V místě chybí i chodník, podjezd pod ul. 5. Května je nesmyslně použit jako parkoviště. Vytvoření místního propojení od ulice Pikrtova.
jhajas // 1 thread
V dolní části Modřan je cyklostezka A21 přerušena 3x přechodem pro chodce a značkami konec cyklostezky/začátek cyklostezky. Přitom ve všech případech je vedle přechodu místo pro namalování přejezdu pro cyklisty. Opravdu alarmující je skutečnost, že jeden z těchto 3 přechodů je zcela nový, zbudovaný teprve před pár měsíci na příjezdu do garáží nového bytového domu! Tato cyklostezka má další nepříjemné vlastnosti - například její část je vedena po velmi úzkém ale poměrně frekventovaném chodníku hojně využívaném pejskaři. Řešením by bylo využít odstavný pruh, který je dostupný v celé délce ulice Generála Šišky a kde většinou neparkují žádná auta (odstavný pruh je za protihlukovou stěnou) a transformovat ho na obousměrnou cyklostezku oddělenou obrubníkem od zbytku vozovky. Podstatně by to zrychlilo jízdu v obou směrech a zvýšilo podstatně bezpečnost jak chodců, tak cyklistů.
Created by Marek Bělor // 1 thread
A42 je klíčovou severojižní páteřní cyklotrasou v rámci celomětského systému cyklotras. Jejím úkolem je poskytnout klidné a chráněné propojení Libuše, Krče a Kačerova paralelně s budoucí trasou metra D a je klíčová pro napojení jižní části města na kvalitní cykloinfrastrukturu.
Opatření směřuje k jejímu proznačení v území spolu se stavebními úpravami pro její nepřerušené vedení.
Created by Martin Cizek // 1 thread
Legalizace průjezdu severního chodníku kolem Kafe na půl cesty v Centrálním parku. Spojka Kavčí hory - Pankrác.